איך יוצרים מגש פירות – טיפים ורעיונות

חברת הניקיון הגדולה והזולה בישראל !

חושבים על משלוח סלסלת פירות? להביא לחברים או למשפחה בתל אביב סלסילת פירות מעוצבת ומהודרת? בחרתם ברעיון פשוט, בריא ומבריק בהחלט! הענקת מגשי פירות לכל לאירוח או לאירוע מעצימה את האווירה ויוצרת תחושה של יוקרה ובריאות. הצגת השולחן בו אתם מניחים את הכיבוד לחגיגה שלכם חייבת להיעשות בזהירות. יש צורך ליצור קומפוזיציה יפה, אלגנטית ויוקרתית. המשיכה החזותית של האוכל אותו אנו מגישים באירועים ומסיבות תמיד חייבת להיעשות בצורה מושלמת וללא רבב.

 

איך להכין את סל הפירות כך שיראה הכי טוב שרק אפשר?

ראשית, אתם יכולים לבחור בין סל נצרים, מגש זכוכית, או קופסת מתכת מפורזלת, כד חרסיה ועוד. למעשה, כל אירוע קטן או גדול יש לו סגנון ורמת עיצוב שונה. לא דומה מתן מגש פירות לאירוע חברתי במסגרת העבודה לבין שי ליולדת. לכן חשוב מאוד לקרוא את האווירה ולבחור בכלי איתו אתם מתכוונים להביא את הפירות.

חשוב לציין שיש כלים שעולים המון כסף בשל החומר מהם הם עשויים והן בשל העיצוב הייחודי שלהם. באירועים המוניים אותו תצטרכו לממן את האוכל והכיבוד, ייתכן ותעדיפו לחסוך בהוצאות על הכלים עצמם ולהסתפק במגשי פלסטיק פשוטים. באירועים יוקרתיים הרבה יותר או שמתן מגש אחד בודד לקרוב ליבכם, כנראה ותשקלו יותר לרכוש כלי יוקרתי ומהודר יותר, שישמש את האדם המקבל לשימושים אחרים לאחר מכן. 

 

בחרו בפרופורציות הנכונות בסידור המגש

חושבים על מגשי פירות באר שבע שיהיו עליהם המון פירות? חשבו בגדול על כמה מגשים, או שתחלקו את הפרי בצורה פרופורציונלית לכל הכלים עליהם אתם עורכים ומסדרים. חשוב לשים לב לצורתה של הסלסילה והאם היא מותאמת לצורת הפירות שיהיו בתוכה – צורה אובלית, עגולה, מלבנית, עמוקה או שטוחה. 

 

בחירת הפירות – גולת הכותרת!

תחילה רצוי שתמיינו את הפירות לפי גודלם והתאמתם לכלים עליהם אתם תגישו באירוע. חשוב לבחור בצורה מתאימה ומגוונת לכל סלסילה את התכולה כך שכול המוזמנים ייהנו בצורה שווה עד כמה שניתן מכל המגוון של הפירות אותם אתם מציעים.

וודאו כי הפירות שאתם מזמינים טריים, מוצקים, טריים, שטופים ונראים מעולה. וודאו כי הם מוברקים וללא שום לכלוך דבוק.

הנחה מיוחדת לקוראי הכתבה- 10% הנחה ברכישה באתר

למימוש הקופון הקלידו "10הנחה" בעגלת הקניות באתר הבית שלנו.

אז מה היה לנו בכתבה:

ניקוי ספות ומזרנים

ניקוי ספות ומזרנים

חרטנו על דגלנו להביא שינוי בשוק ולהפוך את כל העולם ניקוי הספות והמזרנים לזול ונגיש הרבה יותר.

הצוות שלנו הוא מהטובים ביותר שניתן להציע העובדים שלנו נבחרים בקפידה כדי שאליכם יגיעו אנשי מקצוע איכותים וחייכנים!!