מערכות טיהור אוויר

חברת הניקיון הגדולה והזולה בישראל !

מערכות טיהור אוויר משמשות לסילוק מזהמים וחומרים מזיקים אחרים מהאוויר. ניתן להתקין אותם בבתים, במשרדים או בכל מקום אחר בו אנשים מבלים זמן ניכר.

טיהור האוויר אינו רק סילוק מזהמים מהסביבה. המשמעות היא גם חיסול של חומרים המזיקים לבריאות ולרווחה שלנו.

 

מערכות טיהור אוויר הן חלק חיוני בכל בית

הם חשובים כדי לעזור להפחית את הסיכון לזיהום אוויר, אלרגנים וחומרים מזיקים אחרים.

מטהרים פועלים על ידי הסרת חלקיקים וכימיקלים מהאוויר שעלולים לגרום לבעיות נשימה. הם גם מסירים ריחות, עשן וחלקיקים אחרים שיכולים לתרום לאלרגיות או אסטמה.

ישנם סוגים רבים ושונים של מטהרים בשוק כיום. הסוג הנפוץ ביותר הוא מערכת מבוססת פילטרים המשתמשת במסננים כדי ללכוד מזהמים בזמן שהם עוברים במערכת. יש להחליף מסננים אלו מעת לעת בהתאם לתדירות השימוש בהם וכמה זיהום הם אספו. סוגים אחרים של מטהרים כוללים מערכות סינון אור UV או אוזון הפועלות על ידי השמדת מזהמים באוויר לפני שאתה נושם אותם פנימה.

הסוג הטוב ביותר עבורך יהיה תלוי בצרכים ובתקציב שלך אך חשוב לקנות מערכת באיכות גבוהה מכיוון שרבות באיכות נמוכה לא ממש מסירים מזהמים מהאוויר

 

מערכות טיהור אוויר הן מכשירים המשמשים להסרת מזהמים מהאוויר

הם הופכים את האוויר לנקה ובריא יותר עבור אנשים לנשימה. מטהרי אוויר יכולים לעזור גם עם אלרגיות, אסטמה ובעיות נשימה אחרות.

מטהרי אוויר פועלים על ידי הסרת מזהמים מהאוויר לפני שהוא נשאף או חשוף לעור או לעיניים. מזהמים אלו יכולים להזיק לך במובנים רבים והם עלולים לגרום לבעיות בריאותיות כמו צפצופים, שיעול, כאבים בחזה ועוד.

הכירו את mycleanair – מערכות טיהור אוויר ופיזור ריחות. מערכות טיהור אוויר משמשות בבתים ובמשרדים כדי להסיר מזהמים מהאוויר. הם בחירה נפוצה עבור אנשים עם אלרגיות ואסטמה.

מטהרים פועלים על ידי לכידת המזהמים בתוך מסנן או באמצעות יינון או פוטוקטליזה כדי לפרק את המזהמים.

מערכות טיהור אוויר הן מכשירים המשפרים את איכות האוויר על ידי הסרת מזהמים כמו אבק, עשן, אבקה ונבגי עובש מהאוויר.

 

הסוגים העיקריים של מטהרי אוויר הם:

-מסנני HEPA: מסננים אלו יעילים ביותר ויכולים להסיר 99.97% מהחלקיקים באוויר. עם זאת, הם דורשים החלפה תכופה מכיוון שהם הופכים לא יעילים לאחר פרק זמן מסוים.

-משקעים אלקטרוסטטיים: מסננים אלה משתמשים במטען חשמלי כדי למשוך חלקיקים מהאוויר לפני שהם משחררים אותם למסנן להסרה. הם דורשים פחות תחזוקה מאשר מסנני HEPA, אבל יש להם גם שיעור יעילות נמוך יותר

-מסנני פחמן: אלה פועלים על ידי לכידת חלקיקים עם שכבת פחם פעיל אשר לאחר מכן מוסרת ומוחלפת בשכבה טרייה כאשר היא הופכת רוויה במזהמים. מסנני פחמן אינם יעילים בהסרת חומרים מזיקים כמו HEPA או משקעים אלקטרוסטטיים

אז מה היה לנו בכתבה:

ניקוי ספות ומזרנים

ניקוי ספות ומזרנים

חרטנו על דגלנו להביא שינוי בשוק ולהפוך את כל העולם ניקוי הספות והמזרנים לזול ונגיש הרבה יותר.

הצוות שלנו הוא מהטובים ביותר שניתן להציע העובדים שלנו נבחרים בקפידה כדי שאליכם יגיעו אנשי מקצוע איכותים וחייכנים!!