שאיבה, ניקוי וחיטוי – הדרך המושלמת לניקוי ספות

חברת הניקיון הגדולה והזולה בישראל !

ניקוי של ספות עור או בד יכול להיעשות במגוון רחב של שיטות הניתנות להתאמה מלאה להרכב הבד או סוג העור של מערכת הישיבה או הספה. יחד עם זאת, הדרך היעילה והמומלצת ביותר לניקוי ספות היא השיטה המשולבת שלמעשה משלבת בתוכה שלוש פעולות במקביל:

  1. פעולת שאיבה שנועדה לצרכי הסרת אבק ולכלוך קל ממשטח הספה
  2. פעולת ניקוי שנועדה לצרכי החדרת חומרי ניקוי אל עומק הספה גם במקרים בהם מדובר בספות עור
  3. פעולת חיטוי הכוללת קרצוף בעוצמה גבוהה

ניקוי בשיטה זו, מאפשר הסרה של כתמי לכלוך שונים המופיעים על גבי מעטפת העור או הבד של מערכת הישבה/ספה, ובנוסף, היא משמרת את איכויות הבד/עור לאורך זמן.

 

כל כמה זמן מומלץ לנקות את הספה בשיטה זו?

ניקוי ספות בשיטה המשולבת מומלץ שייעשה אחת למספר חודשים ו/או בהתאם למצבה התחזוקתי של הספה/מערכת ישיבה. ברוב המקרים, מומלץ לנקות את הספות או מערכות הישיבה אחת לשישה חודשים, כאשר פעולת הניקוי מומלץ שתעשה על ידי חברה מקצועית ומנוסה בתחומה.

 

האם השיטה מותאמת לכל סוגי הספות ומערכות הישיבה?

ניקוי ספות ומערכות ישיבה בשיטה המשולבת ניתנת ליישום על כל סוגי הספות ומערכות הישיבה, מספות בד טבעי, דרך ספות בד סינתטי ועד לספות עור נאפה, ספות עור זמש, ספות דמוי עור וספות במעטפת של סוגי עור נוספים.

 

מה הם השלבים לניקוי ספות ומערכות ישיבה בשיטה המשולבת?

כפי שציינו לעיל, השיטה המשולבת לניקוי ספות ומערכות ישיבה מבד או מעור, משלבת בתוכה שלוש פעולות עיקריות: שאיבה, ניקוי וחיטוי, כאשר קיימים מספר שלבים המבטיחים ניקוי אופטימאלי של הספה, וביניהם:

  • שלב שאיבת האבק משטח הספה באמצעות מכשירי שאיבת אבק
  • שלב ניקוי הספות באמצעות מטלית לחה
  • שלב החדרה חומרי הניקוי לעומק הבד או שכבת העור
  • שלב הקרצוף וההברשה של המשטח באמצעות מכשור ייעודי לצורך כך
  • שלב ייבוש משטחי הספה
  • שלב השאיבה הנוספת שנועדה לצרכי ספיחת הלכלוך המצוי בתוך שכבת העור או הבד

 

האם השיטה יעילה לכל סוגי הכתמים?

השיטה המשולבת המשלבת בין שאיבה, ניקוי וחיטוי, היא שיטת ניקוי מומלצת המסוגלת להתמודד כמעט עם כתם אפשרי המופיע על גבי משטח הספה. ברוב המקרים, השיטה יעילה כנגד כתמי שמן, כתמי יין, כתמי קפה, כתמי צבעי מאכל וסוגים נוספים של כתמים.

 

שירותי ניקיון מיוחדים לספות ומערכות ישיבה

חברות ניקוי מובילות בתחום של ניקוי ספות ומערכות ישיבה, מאפשרות לכם להסתייע במספר שירותים מיוחדים הכוללים בין היתר שירותי ייעודי לחידוש ספות עור באמצעות תיקוני צבע ותיקוני קרעים וסדקים הנוצרים במעטפת העור לאורך זמן, שירותי חידוש ספות בד באמצעות הסרת כתמים נוקשים ותפירת קרעים בשטח הבד, שירותי מילוי מושבי ספה בספוגים וכדומה, שירותי צבעית לכה של ספות עם רגלי עץ ושירותי צביעת ניקל לספות עם רגלי מתכת.

 

מה עושים עם ספות ישנות שאי אפשר לחדש או לתקן?

לא כל ספה ניתנת לניקוי גם לא במסגרת השיטה המשולבת, ולכן, במידה ויש לכם את האפשרות להחליף את הספות הישנות אנו ממליצים לכם לעשות זאת במקום לבזבז כסף על ניסיונות לניקוי וחידוש ספות ישנות. אם גם אתם נדרשים לשירותי פינוי של ספות ישנות ופריטי תכולה נוספים מסביבת המגורים, אנו ממליצים לכם על צוות הפינוי של שי פינוי דירה, צוות פינוי מקצועי עם וותק של למעלה מ-30 שנה בענף הפינוי. צוותי העבודה של שי פינוי דירה מתמחים בביצוע עבודות פינוי דירה לכל מטרה, מפינוי של פריטי תכולה בודדים ועד לפינוי תכולת דירות במלואה. שירותי הפינוי נועדו לצרכי פינוי מיידי של פריטי תכולה שאינם נחוצים לכם עוד, כאשר ההתמחות של אנשי הצוות היא גם בפינוי מאתגר יותר של דירות אגרנות כפייתית ושל דירות מגורים ישנות עם פריטי תכולה ישנים ומוזנחים במיוחד. עם סיום עבודת הפינוי, צוותי העבודה של שי פינוי דירה מאפשרים לכם להסתייע בשירותי ניקיון וארגון מחדש של סביבת המגורים. אם גם אתם מתעניינים בשירותי פינוי של תכולה לכל מטרה, זה הזמן ליצור קשר עם שי פינוי דירה ולהבטיח לעצמכם שירות מקצועי על הצד הטוב ביותר.

מעוניינים בפרטים נוספים על פינוי דירות וניקיון מיוחד לדירות מוזנחות וכאלה הסובלות מאגרנות כפייתית? מוזמנים לקרא עוד בנושא באתר של שי פינוי דירה – https://www.house-eviction.co.il/ 

אז מה היה לנו בכתבה:

ניקוי ספות ומזרנים

ניקוי ספות ומזרנים

חרטנו על דגלנו להביא שינוי בשוק ולהפוך את כל העולם ניקוי הספות והמזרנים לזול ונגיש הרבה יותר.

הצוות שלנו הוא מהטובים ביותר שניתן להציע העובדים שלנו נבחרים בקפידה כדי שאליכם יגיעו אנשי מקצוע איכותים וחייכנים!!